»Ta 'kreativna' strategija pristopa k oglaševanju, v kateri trčita ekonomija in ekologija, v prostoru kulturne krajine deluje kot tujek, ki bi ga lahko razumeli tudi kot svojevrstno intervencijo neoliberalne logike – kot komercializacijo podeželja, s katero teži k preoblikovanju prostora v lastni dekor.«
»Pogosto gre za motive prostorov ali stanj, v katerih se moramo na novo orientirati, ali za ambivalentne prostore, ki nasprotujejo običajni logiki ureditve ter z njo povezanim občutkom identitete.«
»Iz načina pokopa, predvsem pa iz grobnih pridatkov je razvidno tudi, katera arheološka obdobja so pomenila vrhunec v razvoju nekega prostora in katera predstavljajo njegov kulturni zaton.«
»Ta prostor je za nas pomemben, ker gre za vrhunski galerijsko-muzejski prostor, v katerem bodo, sem prepričan, v prihodnosti številni kulturni in umetniški programi.«
»Človeštvo je namreč v zadnjih dveh stoletjih naredilo neverjeten tehnološki preskok, vendar pa je pospešeno izgubljalo vrednote, zaradi katerih je svet prijeten prostor za življenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju